„A SZEVA nekem életre szóló élmény volt, lett.
Az egyik leghasznosabb a sok különféle tanácsadói-tréneri stílus, megközelítés volt, óriás élmény volt ennyi képzőt, szakmabelit látni dolgozni, szinte minden programot más tartott. Nagyon jól kidolgozott a modulok koncepciója, egyértelmű íve volt a programnak.
Nagyon jó  volt nekem a csoportunk, erős csoportdinamikával, másfél év közös tanulás összehozott minket. Sokat tanultam magamról, a hozzám nagyon hasonló és a nagyon különböző embereken keresztül. Rengeteg visszajelzést kaptam.
A szakmai és önismereti fejlődés mellett pedig fontos személyes kapcsolatokat is kaptam.” Viga Orsolya

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szevakepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr541976871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása